e-ÜgyintézésKöznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer

A Budapesti Montessori Általános Iskola és Gimnázium 2019. szeptemberétől bizonyos ügytípusokra bevezeti az elektronikus ügyintézés lehetőségét a gondviselők számára.

A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.

e-Ügyintézésbjelenetkezés közvetlenül

Gondviselői hozzáféréssel a KRÉTA rendszerbe való bejelentkezést követően elérhető a modul

e-Ügyintézési felület használata

A rendszer használatával kapcsolatban további információk érhetők el a KRÉTA Tudásbázisban.

Kérdésekkel és problémákkal kapcsolatban kérjük, hogy a kreta@bpmontessori.hu címre írjanak.

Ügy megnevezése
[BÁI] - Beiratkozás általános iskolába
[BKI] - Beiratkozás középfokú intézménybe
[TMGI] - Tanulói mulasztás igazolása
[IEDM] - Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására kérelem benyújtása
[TFMGK] - Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló kérelem benyújtása
[TKST] - Közösségi szolgálat teljesítéséről igazolás benyújtása