Játékosan szoktassuk hozzá a 6 éves gyermekeket az iskolai napirendhez és az osztályteremben folyó munkához, melyben a nyitott polcokon található Montessori-eszközök nagy segítséget nyújtanak.
Az előkészítő évfolyamra összeállított tantervünkben figyelembe vesszük a gyermekek fáradékonyságát és a játékra való nagyobb igényüket. Fontosnak tartjuk a gyermekek belső motivációját, a belülről jövő, természetes kíváncsiságuk fenntartását minden játékos fejlesztő foglalkozáson.
Az előkészítő csoport tanterve megfelel a gyermekek életkorának. Ennek alapján tartalmaz játékos foglalkozásokat, verselést, mesélést, ének-zenét, énekes játékokat, néptáncot, rajzolást, festést, mozgást, külső világ megismerését, kozmikus ismereteket, munka jellegű tevékenységeket, illetve a tevékenységekben megvalósuló tanulást, képességfejlesztést (koncentráció, emlékezet, szem-kéz koordináció, térbeli-időbeli tájékozódás, logikus gondolkodás, eligazodás térben, eligazodás a rész-egész viszonyában).
számolás, irányok térben és síkban, matematikai képességek fejlesztése, halmazlogika, auditív és vizuális memória, számfogalom kialakítása és mélyítése, szöveges feladatok, mértékek, matematikai játékok
nyelvi fejlesztés, mese, írás és olvasás előkészítés, irányított játékok, logopédia, szóbeli kifejezés fejlesztése, szövegértés, szövegalkotás, memoriterek
daléneklés, zenei ismeretek, dallami, ritmikai elemek, zenehallgatás, néptánc
az iskola és környéke, a család, testrészek, érzékszervek, évszakok, hónapok, öltözködés, állatok, közlekedés, élő-élettelen
dalok, kiejtés, beszéd, mese, mondóka, szókincsbővítés, irányított játék
nagymozgás, rendgyakorlatok, mozgásutánzás, egyensúlyérzék fejlesztés, gimnasztika, járás, futás, ugrás, dobás, testséma fejlesztés, téri irányok, játék, figyelemkoncentráció, helyzet felismerés, döntési képesség, gondolkodás, kezdeményező és szervezőkészség, találékonyság, kreativitás, problémamegoldó gondolkodás
iránydifferenciálás, téri tájékozódás fejlesztése, tájékozódás síkban, vizuális észlelés fejlesztése, szem-kéz koordináció, alakállandóság fejlesztése, alak-háttér felfogás fejlesztése, vizuális megfigyelés és elemző készség fejlesztése, finommotorika fejlesztése, ábrázolás, kifejezés, képzőművészet, tárgy és környezetkultúra, vizuális nyelv, vizuális kommunikáció
Ebben a részben a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és az azokra adott válaszokat gyűjtöttük össze. Kérjük tekintse át ezeket.
Igen. Egyeztetett időpontban igazgatónkkal történt személyes találkozó keretében van lehetőség betekinteni iskolán egy napjába.
Foglalkozáson szerdai napokon van lehetőség, előzetes jelentkezés alapján.
A napot idősávokra osztottuk, melyek a következők:
Igen, foglalkozásaink térítési díj ellenében vehetők igénybe. A foglalkozás díja a jelentkezés során kerül meghatározásra.
A jelentkezési felületet csak azon szülők tudják igénybe venni, akik részt vettek az iskolai tájékoztatón. A felület eléréséhez szükséges jelszó ezen tájékoztató alkalmával kerül átadásra az érdeklődő szülők részére.
A jelentkezők számától függően a későbbiekben további napokra is lehet majd jelentkezni.
Az alábbi gombra kattintva érhető el a jelentkezési felület a heti rendszerességgel megszervezett előkészítő foglalkozásokra.