Kedves Szülők! Kedves Diákok!
A KRÉTA rendszerbe való sikertelen bejelentkezés esetén, kérjük az alábbiak szerint próbáljanak ismételten bejelentkezni.
A belépéskor megadott felhasználónév és jelszó mellett időnként, a böngésző és a rendszer kommunikációja alapján szükségessé válhat ellenőrizni, hogy a belépő valós személy, vagy egy informatikai program. Ezért a felhasználónév és jelszó megadását követően vagy szükséges kipipálni a reCAPTCHA jelölőnégyzetet, vagy a felugró képek közül ki kell választani, amiken a jelzett tárgyat látják (buszok, lámpák, zebrák, stb), és csak ezután kattintsanak a Bejelentkezés gombra.
Ha már a reCAPTCHA hibaüzenetük megvan, akkor szükséges ismét az eredeti linket megnyitniuk, és újrakezdeni a belépést, mert az URL megváltozott a felső sorban.
Ha sikerül a weben, de nem sikerül mobilappon keresztül:
Elfordulhat hogy az érintett felhasználói fiók mobilos bejelentkezése ideiglenesen, biztonsági okokból felfüggesztésre került, mivel a fiókhoz kapcsolható rendellenes működés tapasztaltunk. Ez abban az esetben fordulhat elő, ha az Ön készülékén - vagy egy ugyanazt a profilt használó másik eszközön - nem a hivatalos KRÉTA alkalmazás fut vagy a KRÉTA profiljához egy rövid időablakban egyszerre több mobilos bejelentkezés kapcsolható (pl. egyszerre több készülékről ugyanazzal a felhasználóval indítják az alkalmazásokat).