Közzétéve: 2023. október 24.
Frissítve: 2023. október 28.

700003 hiba javítása

ERROR 700003

Az alábbiakban olvasható, hogy a Microsoft 365-ös bejelentkezések esetén (telepített TEAMS vagy Office 365) a 7000003 hiba hogyan javítható ki. Ez a hiba megakadályozza, hogy az Office és TEAMS alkalmazások megfelelően működjenek a Windows alatt.

A probléma megoldása érdekében ehhez az alábbi lépéseket hajtsuk végre.

Fiók leválasztása

  1. Nyissuk meg a Gépházat. 
  2. A baloldali menüsorban keressük meg a Fiókok menüpontot.
  3. Válasszuk a Hozzáférés munkahelyi vagy iskolai rendszerhez lehetőséget.
  4. Keressük meg a @bpmontessori.hu végződésű email címünket, majd válasszuk a Kapcsolat bontása opciót.
  5. Kattintsunk az Igen feliratra.

Ezzel töröltük a fiókot, ami a problémát okozta.

 

Kilépés az Office 365-ből

Amennyiben az Office 365-öt a https://myaccount.microsoft.com/ oldalról töltöttük le és bejelentkeztünk az iskolai email címünkkel, úgy szükség lehet ennek a bejelentkezésnek a megújítására. Ezt a következők szerint tudjuk megtenni:

  1. Nyissuk meg pl. a Word programot.
  2. Kattintsunk a megjelenő kezdőképernyőn a Fiók lehetőségre (bal alsó sarokban). A Fiók-ot a Fájl menüpontból is elérhetjük.
  3. Felhasználó adatok résznél kattintsunk a @bpmontessori.hu címünknél található Kijelentkezés szövegre.
  4. A felugró ablakban kattintsunk ismét a Kijelentkezés szövegre.

Ezzel kijelentkeztünk az Officeból.

Bejelentkezés

Annak érdekében, hogy az iskolai rendszert elérjük szükséges néhány beállítást elvégeznünk.

Ha korábban már beállítottuk a Microsoft Authenticator alkalmazást az alábbi lépések kihagyhatók.

  1. Nyissuk meg a https://aka.ms/MFASetup oldalt.
  2. Írjuk be a @bpmontessori.hu címünket.
  3. Adjuk meg jelszavunkat.
  4. Ha kéri, változtassuk meg jelszavunkat.
  5. A fiók hitelesítését a következők szerint szükséges elvégezni:
    1. Ha ezt az üzenetet látjuk, kattintsunk a Tovább gombra.
    2. A Következő lépés előtt telepítsük fel arra a telefonra a Microsoft Authenticator appot, ami az iskolában is nálunk van.
      1. Android: https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=2168850&clcid=0x40e&culture=hu-hu&country=hu 
      2. iOS: https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=2168643&clcid=0x40e&culture=hu-hu&country=hu
      3. Nyissuk meg a telefonon az alkalmazást. Adjuk meg a szükséges engedélyeket (mindent engedélyezzünk).
    3. Telepítést követően kattintsunk a Következő gombra kétszer.
    4. Az alkalmazásban kattintsunk a jobb felső sarokban található + jelre, majd válasszuk ki az Egyéb fiók (Google, Facebook, stb.) lehetőséget.
    5. Olvassuk le a telefon kamerájának segítségével a képernyőn megjelenő QR kódot.
    6. Ha jól csináltunk mindent, akkor a telefonon meg fog jelenni a @bpmontessori.hu címünkhöz tartozó fiók.
    7. Kattintsunk a Következő gombra.
    8. Írjuk be a telefonon a képernyőn megjelenő számot.
    9. Kattintsunk a Következő gombra.
    10. Szükséges még megadni azt a telefonszámot, ami az iskolában is nálunk van.
    11. Írjuk be az SMS-ban kapott kódot.
    12. Kattintsunk a Következő gombra.
    13. Kattintsunk a Kész gombra.
    14. Jelentkezzünk be a szokásos módon.

Amennyiben a továbbiakban sem sikerül, kérem írjon emailt a balint_molnar@bpmontessori.hu címre. Ha lehetősége van a problémáról küldjön képernyőképet.