ERROR 700003
Az alábbiakban olvasható, hogy a Microsoft 365-ös bejelentkezések esetén (telepített TEAMS vagy Office 365) a 7000003 hiba hogyan javítható ki. Ez a hiba megakadályozza, hogy az Office és TEAMS alkalmazások megfelelően működjenek a Windows alatt.
A probléma megoldása érdekében ehhez az alábbi lépéseket hajtsuk végre.
Fiók leválasztása
- Nyissuk meg a Gépházat.
- A baloldali menüsorban keressük meg a Fiókok menüpontot.
- Válasszuk a Hozzáférés munkahelyi vagy iskolai rendszerhez lehetőséget.
- Keressük meg a @bpmontessori.hu végződésű email címünket, majd válasszuk a Kapcsolat bontása opciót.
- Kattintsunk az Igen feliratra.
Ezzel töröltük a fiókot, ami a problémát okozta.
Kilépés az Office 365-ből
Amennyiben az Office 365-öt a https://myaccount.microsoft.com/ oldalról töltöttük le és bejelentkeztünk az iskolai email címünkkel, úgy szükség lehet ennek a bejelentkezésnek a megújítására. Ezt a következők szerint tudjuk megtenni:
- Nyissuk meg pl. a Word programot.
- Kattintsunk a megjelenő kezdőképernyőn a Fiók lehetőségre (bal alsó sarokban). A Fiók-ot a Fájl menüpontból is elérhetjük.
- A Felhasználó adatok résznél kattintsunk a @bpmontessori.hu címünknél található Kijelentkezés szövegre.
- A felugró ablakban kattintsunk ismét a Kijelentkezés szövegre.
Ezzel kijelentkeztünk az Officeból.
Bejelentkezés
Annak érdekében, hogy az iskolai rendszert elérjük szükséges néhány beállítást elvégeznünk.
Ha korábban már beállítottuk a Microsoft Authenticator alkalmazást az alábbi lépések kihagyhatók.
- Nyissuk meg a https://aka.ms/MFASetup oldalt.
- Írjuk be a @bpmontessori.hu címünket.
- Adjuk meg jelszavunkat.
- Ha kéri, változtassuk meg jelszavunkat.
- A fiók hitelesítését a következők szerint szükséges elvégezni:
- Ha ezt az üzenetet látjuk, kattintsunk a Tovább gombra.
- A Következő lépés előtt telepítsük fel arra a telefonra a Microsoft Authenticator appot, ami az iskolában is nálunk van.
- Android: https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=2168850&clcid=0x40e&culture=hu-hu&country=hu
- iOS: https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=2168643&clcid=0x40e&culture=hu-hu&country=hu
- Nyissuk meg a telefonon az alkalmazást. Adjuk meg a szükséges engedélyeket (mindent engedélyezzünk).
- Telepítést követően kattintsunk a Következő gombra kétszer.
- Az alkalmazásban kattintsunk a jobb felső sarokban található + jelre, majd válasszuk ki az Egyéb fiók (Google, Facebook, stb.) lehetőséget.
- Olvassuk le a telefon kamerájának segítségével a képernyőn megjelenő QR kódot.
- Ha jól csináltunk mindent, akkor a telefonon meg fog jelenni a @bpmontessori.hu címünkhöz tartozó fiók.
- Kattintsunk a Következő gombra.
- Írjuk be a telefonon a képernyőn megjelenő számot.
- Kattintsunk a Következő gombra.
- Szükséges még megadni azt a telefonszámot, ami az iskolában is nálunk van.
- Írjuk be az SMS-ban kapott kódot.
- Kattintsunk a Következő gombra.
- Kattintsunk a Kész gombra.
- Jelentkezzünk be a szokásos módon.
- Ha ezt az üzenetet látjuk, kattintsunk a Tovább gombra.
Amennyiben a továbbiakban sem sikerül, kérem írjon emailt a balint_molnar@bpmontessori.hu címre. Ha lehetősége van a problémáról küldjön képernyőképet.